...takový prostor pro kulturní činnost nesemletých naivních individuí.
|
Blázni.cz - dobrý kanálnebo přijďte v pondělí 16. 6. 2025 na slet bláznů v 19h do klubu Paliárka | |||
Strážce tajemství (poezie, Jane) • Nemluv s plnou pusou (poezie, peťan ) • Podvečerní glosy (úvaha, Kolemjdoucí) • Avatár (poezie, Kolemjdoucí) • Báseň psaná po tmě (poezie, Jane) • Rozplynul se (poezie, Jane) • Zpověď mladé stařeny (poezie, AN') • slečna P. (próza, skippy) • ále nic (úvaha, skippy) • Pohádka ze Staré Lhotky (próza, Šolmes) • Spisovatelskej aneb Frngolový sloh (poezie, Šolmes) • T. v Neu (poezie, AN') • Upalte blázna (poezie, Rogo) • Houkání (poezie, AN') • Okamžik I. (fotografie, Nesmyslon) • Okamžik II. (fotografie, Nesmyslon) • bez ty je (poezie, peťan ) • Veselka (poezie, peťan ) • Důležité upozornění (fotografie, Kolemjdoucí) • K. (poezie, AN') • Fuck hustá zábava (komiks, Jaroslav Varlata) • Nové evangelium, I. díl (próza, Kolemjdoucí) • Na vlas nebezpečí (poezie, Kolemjdoucí) • Chyť mě za ruce, které k nebi vzpínám (poezie, Kolemjdoucí) • - - (poezie, peťan ) • Wahoo Wahoo (poezie, Kolemjdoucí) • Létající škrpály nejlíp oheň podpálí (lehce absurdní povídka s ponaučením na začátku i konci) (próza, Tuleň) • Hořela, a to jsem si ještě ani nikam nelehnul (aneb jak se Tuleň cítí, když tvoří nebo čte skutečné! DÍLO) (Tuleň) • Děvka jedna ! (zcela mravná báseň o inspiraci ) (poezie, Tuleň) • Život mi jde k duhu (poezie, Tuleň) • (bez názvu) (obraz, Buri) • KRISTOVA NOHO! (obraz, Turda) • Tak by (poezie, peťan ) • ("Kde budeme rodit?"...) (Mr. Noon) • Hamiž (poezie, Turda) • Tweet poetry, I. (poezie, fanky) • (Představ si, že by se tvé nehty...) (poezie, Mr. Noon) • Buzny Barbie (poezie, Kulturní P_rnograf) • Návštěvník I (Kachna) • Návštěvník II (Kachna) • Sportovec (poezie, Kulturní P_rnograf) • Tentam je tam-tam. (poezie, Jaroslav Alétotaky) • Liquor, wine & beer (fotografie, fanky) • Tallinn – na troskách věznice (fotografie, fanky) • (Bůh) • Nesmyslnost (poezie, Turda) • Stížnost (poezie, Turda) • Savectví (poezie, Kolemjdoucí) • (proste mladou zrzavou blondýnu...) (poezie, Chodidlo) • (a k tomu dochází čím dál častěji...) (poezie, Chodidlo) • Ven na dno lahve (poezie, Kulturní P_rnograf) • Modelka (poezie, Chodidlo) • Kazit si (poezie, Chodidlo) • Doma (poezie, AN') • Hádanka (próza, Turda) • Arbitrární (poezie, Turda) • podzimní nokturno (poezie, Tuleň) • Žertovná (poezie, Tuleň) • Nová dobrodružství Formiru (próza, Kolemjdoucí) | |||
VII.
Kapitola pátá: Ona je ta, do které se zamiluje On. Ona je ta, která spojí staré s novým.
Lana se otočila jestli jí někdo nepozoruje prosklenými dveřmi, potom otevřela zásuvku stolu a vytáhla kájo, které tam do té doby leželo. Její otec je vysoký manažer pěstírny, koordinuje a řídí, a má přístup ke káju. Kájo se dá šňupat. Kájo je zakázané, ale všude tolerované. Její srdce bušilo, když odsypávala prášek do krabičky od zápalek, ohlédajíc se vzrušeně za sebe. Konečně měla dost, zbytek vrátila na původní místo a zavřela zásuvku. „Lo!“,ozvalo se z kuchyně. Lana se leknutím zachvěla. „Dej prosimtě to nádobí do myčky.“ Vydechla a šla do kuchyně. Jaký by to asi bylo mýt nádobí v ruce, jako to dělala ještě její babička, říkala si v duchu, když skládala do přihrádek talíře a sklenice. Jaký by to bylo, kdyby jim doma tekla voda z kohoutku. Mají jenom interaktivní sprchu s počítačem, obrazovkou a kamerou, myčku a vodu k pití si kupují balenou. Jaký by to bylo koupat se ve vaně, běželo jí hlavou, zatímco si její samolibá matka ozařovala obličej paprsky L. El jako lovely. „Musim si koupit nový šájner, tenhleten ňák divně hučí…“ Měla hotovo, podívala se z okna a ujistila se, že krabička je v kapse. Vykročila. „Jdu ven za Evou.“ přiškrtila větu mezi dveřmi. „…v Edenu mají myslim zrovna v akci šájner od Popa…“ To už Lo neslyšela, šla zrychleným krokem podél chromových a skleněných stěn domu. Pípla, brána komplexu se otevřela. Vyšla ven, na ulici byl stín, nebylo tam okrasné osvětlení, nasedla do taxíku, který stál před domem. „Stará čtvrť, Most setkání“ řekla do mluvítka, když zastrčila kartu do terminálu. Centrum bylo plné lidí. Létající reklamy byly všude. Hologram v taxíku také cosi oznamoval. Sáhla si do kabelky, vyndala si dispenzr a vhodila do pusy pilulku antikoncepce. Pak si šáhla do kapsy pro krabičku s kájem a uložila to do kabelky. Bylo jedenáct hodin dopoledne, dnes vstala poměrně brzo. Projížděla asiatskou čtvrtí a napadlo jí jaký to asi bylo, když ještě ženským rostly prsa. Muselo to být namáhavý, nosit na hrudi těžké kusy tuku, a usmála se, když si vzpomněla na obrázek nahatý ženský s velkejma prsama, kterej jí poslala Dora. Bylo to směšný, ale zároveň zajímavý a tajuplný. Jaký to asi bylo, a že jim to nepřišlo divný. „Most setkání,“vyrušilo jí mluvítko a blikající terminál. Vystoupila. Ovanul jí příjemný větřík. Tady bylo světlo. Podívala se dolů na řeku a na stromy na břehu. Pak se vydala dolů… …dolů pod most, mezi odpadky, potom po žebříku, na schůdky, než se dostala na plošinu. Byly tam, dveře byly otevřené a slyšela hlasy. Usmála se, když uviděla, že je tam i on, Čáp, pitomec, co si čte pořád něco o indiánech, jedinej kluk ze školy, kterýmu rostou fousy…Zajímal jí. Kvůli němu ukradla kájo i když ani nevěděla k čemu se používá, a aby si nemyslel, že je připosraná… Uviděl jí, hned jak vešla, zajímala ho, její najivní nepředpojatost a bezelstnost, byla jediná, která se nepřetvařovala, byla jediná, která byla tak zvědavá, že by mohla překonat hranice… Představoval si jí s prsy, představoval si jí, jak by vypadala, kdyby si nechala narůst dlouhý vlasy, představoval si jí nahou… Beze slova šáhla do kabelky a s vítězným úsměvem mu podala krabičku. Podíval se jí do očí. Byly hluboké a temné, nebyly prázdné. Byly přirozeně sebejisté a zvědavé. Usmál se: „Od tatínka?“ „Od maminky!“upustila krabičku na improvizovaný stůl ze staré televize. Trocha prášku poprášila sklo obrazovky. V tu chvíli se mezi ně přiřítil Filip. „Jé kájo!“ Seškrábl obratně ukazovákem, ujistil se pohledem, jestli může, a libě šňupnul. „Ááách, fmf! “ Jejich pohled se přesunul na Filipa. Konečně se dozví jak to působí… Chvíli se nic nedělo, potom se na tváři vousáče objevil úsměv: „Kukolo, mandu kaho čhave!“ Podíval se na Čápa. Tváře mu zrudly a vousy se naježily. „Duko nango phačo inuvágoš,“odpověděl Čáp a okamžitě oba vyprskli smíchy.
Ona nechápala nic, zhola nic.
|
|||
Dostal jsem chuť na šproty a šprýmy,
v obchodě však zničili mé naděje;
prodavačka praví mi:,,Ty mrchy došly zas!"
A vůbec - na žerty prý nemá ani trochu čas!
Povídám jí: ,, Nic se neděje."
A šel jsem skládat tyhle hloupé rýmy.
|
|||
Šla jsem umýt netopýrům křídla,
sama, vprostřed černé noci,
netušíte, jaký je to pocit
topit se ráno v oceánu mýdla.
Šla jsem sušit netopýrům křídla.
Třeba naučí mě znovu létat,
třeba mám, co bych jim nabídla,
aby jejich život ze mě mohl vzkvétat.
Šla jsem skládat křídla netopýrům,
po cestě však zastihl mne chaos
a ze všech těch životních náhod
jednomu jsem řekla: Miluj mě.
Zrovna ten jediný mě minul.
|
|||
Kdyby prase mělo křídla, bylo by to prase? |
|||
Western Dáma v nesnázích na kolejích. Pevně spoutaná a připoutaná. Tlustý provaz se kolem ní vine jako had. Jako provaz, kterým jsou obtočena těla dam v nesnázích v kreslených filmech. Prostě jí čouhají jen nohy a hlava, aby mohla křičet. Pomóc Ta dáma má šaty jako ta paní z Tenkrát na západě, ale vidíme z nich jen krajku, protože zbytek je pod provazem. Pomóc Železnice se vine průsmykem. Spousta zatáček. Asi ji svázal nějaký šupák a za jednou tou zatáčkou ji přivázal ke kolejím. Klišé Pomóc Na místo přijíždí hrdina na koni. Je to kovboj. Má laso a pistoli a klobouk a všechno. Je evidentní, že se tu neobjevil náhodou. Dámu zřejmě zná. Pohlédnou si do očí. Bobe Běto Je to její kovboj. Je to její princ. Hu hů Vlak se blíží. K nebi stoupá kouř. Zdroj kouře se pohybuje. Bude tu co nevidět. Bob otočí koně. Bobe Tryskem vyrazí pryč. Je to závod s časem. Hu hů Rychle Žene svého oře jako ještě nikdy. Je oř, který neoře oř? Asi ne. Žene svého hnědáka jako ještě nikdy. Jako o závod. Je to závod s časem. Blíží se k městečku. Jako o závod. Rychle Přiřítí se na náměstí. Seskočí z koně. Vejde do zastavárny. Proč?
|
|||
Bledě oranžová zář nad městem
dává tušit život
ve všech jeho podobách.
Kolik lidí teď zažívá to, co já?
Ty, my, vy…
Každý člověk v té sídlištní hloubce
pod balkonem
má svůj příběh
všichni ti Petrové a Kláry
z drátěných šaten
jsou dneska tátové a mámy
a jejich děti mají neobvyklá jména
a svoje vlastní příběhy
zatím jen v kdovíjakých šatnách
a nad domácími úkoly.
A rozviklaní staříci močící na rohu
proplouvají časem
vyzbrojeni nakyslým zápachem
a tomu kolem už neublíží.
S bušícím srdcem odolávám chuti zeptat se ho
na jeho příběh.
A teď pozdě večer
při pohledu z výšky jedenácti pater
očima objímám betonové obry
spolkli moje kamarády z dětství
a přesto se v jejich stínech cítím doma.
|
|||
Kazit si zdraví,
zažívat stavy,
pořád jsme mladí,
dokud to baví.
Kazit si mravy,
jak US NAVY,
kupovat lidi,
stářím to smrdí.
|
|||
Když budeš hezká, vezmeš si fotbalistu,
nad hlavou tleská, je to hodný kluk,
budete spolu na prvních stránkách listů
na sebe dělat kuk.
|
|||
Jsem rozptýlen mezi hvězdami
Pohazuji si s hvězdokupami.
Rukou nakreslím souhvězdí
Ústy mu vdechnu měsíční sonátu
Mezi mlýnskými koly rozmělním pochyby.
Kuchyňskými noži odříznu se od žíly
Přestávám lapat po dechu
Nasávám čerstvý vzduch
Chrchlání ze dna nitra
Probouzí plíce k životu.
Ruka nasáklá cigaretovým inkoustem
Ukazuje směrem ven.
V sametovém oparu
Zhmotním svůj sen.
Rozříznu hrdlo lahve,
Na jejímž dně leží tajenka
O mně.
(3.7.2013) |
|||
a k tomu dochází čím dál častěji.
odevzdám se situaci a nechám čas a prostor ať tvoří kolečka z dýmu.
jako nestranný pozorovatel, jako vypravěč stát na okraji svého příběhu,
čekat jak dopadne, hlavně ničemu nebránit.
zapomenout co bylo a nemyslet co by mohlo být,
pozorovat bytosti okolo a nechat je, klidně ať vyryjí do duše hluboké rýhy.
|
|||
proste mladou zrzavou blondýnu s velkejma očima tu, co se směje bez zavazadla vedle který se probouzíš a nebyla tam, když jsi usínal nemá ráda sprostý slova a miluje líbaní nechává vzkazy na papírcích od cigaret a pak kytky s dědečkem na zahradě nevrací knížky a nezná včerejšek, když proskakuje u řeky blikají na ni otlučený auta na pozdrav a ať si nastoupí a oblouku mostu se zatím stýská, než se tudy zase projde po kladině, svítání je tento týden obzvláště pěkné, říkala, a někdo je otlučený korálek na zápěstí v hospodě si prý nic nedá jen se posadí, shání psa už od včerejška, vykročí do kraje holýma lýtkama |
|||
člověku se neříká savec protože saje mléko ale proto že saje energii ...saje energii ...saje energii
někdo se směle zeptá jiný pokorně prosí ale jsou tací, kteří berou a prasí trhají bez ostychu a kousají do prsů do prsů kohokoliv
ti vědomí za každý kvant dají stranou kámen ti bezcitní na lístek nepíšou nic s pocitem, kterak nad tím vyzráli ale hostinský, ten starý zkušený filuta bodře se usmívá a píše všecky škody
tito budou nakonec řádně vyplašeni až přijde na placení a to je také jediný rozdíl mezi hosty tady na zemi
ten starý filuta je velký kliďas ale je-li v hostinci již velká vřava a stoly se mlátí hlava nehlava není-li slyšet jeho hlas přez změť jazyků a jmen je hotov společnost řádně vyfackovat a do chladu hosty vykopat ...ven |
|||
Rád bych reklamoval tuto báseň.
Vymyslel jsem ji těsně před spaním.
A zapsal si jen její jméno.
S tím, že si ráno vzpomenu.
Ale nevím ani ň.
Děkuji.
P.S.
To je fakt.
Toto není ta báseň.
I když název sedí.
Toto není umění.
|
|||
Já chci mít v pušce
tetřeva hlušce.
Až budu střílet...
...to budete čumět.
|
|||
|
|||
|
|||
Kde je ten – ten?
Tam je ten – ten!
Tady je ten, ten co neni tentam!
Ten je tentam
Tam je tam-tam
Ten je tam, tam, kde neni ten ten!
Neni to tamten, ten a ani onen
Neni to ten, ten, co neni tentam!
Tentam je tam-tam a taky buben
Nejde to pajcrem ven a ani tam!
Nejde to pajcrem, nejde to majzlem
nejde to kladivem, nejde to ven!
Nejde to pajcrem, nejde to majzlem
nejde to kladivem, nejde to ven!! |
|||
Po ránu běžím parkem téměř bez cigarety. Strace sedící na lavičce dívám se do očí. Pohybem hlavy mi naznačí směr, kde zaklenut v sobě se válí pár opilců za křovím. Rád bych se přidal do trojky, ale mám zapařený kulky. Jsem nechutný sportovec. |
|||
|
|||
|
|||
Ve společnosti, kde muži nosí kozačky, jsem schopen psát leda sračky. Buzny – Barbie jsou všude kolem, radši stáhnu před nimi prdel. V kravatě na podpatcích honí si ego, Já radši olíznu ženské lůno. |
|||
Představ si, že by se tvé nehty změnily v bonbóny, kterými krmil bys hladové Rómy, a že tvé sliny staly by se šampaňským, které polibky dával bys ochutnat ženským... |
|||
V zájmu vyváženosti
a frčící falešné skromnosti
se vyžaduje
abyste poznání prezentovali jako názor
a dodali pro ně argumenty.
|
|||
Kdyby se dalo vydělat psaním poezie, napsal bych tuto báseň pro peníze. Takhle si zas můžu dovolit ten luxus napsat ji jen tak.
(komentář redakce: Autor zde vyzdvihuje pravou hodnotu umění, která nespočívá v jeho výsledku, nýbrž v motivu, který dílo do světa vyvrhuje. Poukazuje na svobodu tohoto motivu, kterou po něm dědí samotné dílo, jakkoliv je na první pohled shodné s dílem vzniklým z motivu jiného. Tento komentář je vlastně zbytečný, neboť dílo je zde komentářem samo k sobě. Experimentální metodou dokazuje, že historie básně je od ní naprosto neoddělitelná. Kontext je to, co teprve umožňuje symbolu symbolizovat.)
(poznámka redakce: Za tuto báseň získal autor honorář ve výši 500 Kč. Báseň byla financována z peněz daňových poplatníků prostřednictvím grantu EU. Celkové náklady na projekt zveřejnění činily 1123 Kč.) |
|||
„Kde budeme rodit?“, ptala se skupina těhotných maminek, s bříškama plnýma miminek. „V porodnici“, odpověděl porodník, co v dětství chodil na nočník. A teď chodí na mísu, do které v sedící pozici, porodí každodenně stolici... |
|||
Kdyby čert neměl křídla a uměl černit Kdyby anděl uměl dělit, ano, dělit Kdyby hustá situace pomalu řídla Kdyby tátové nenosili na prsou hvězdice dětí Kdyby štěstí bylo listí a opadávalo Kdyby peníze vymáhal vydří duch Kdyby vydíral sběratel Kdybychom nemluvili stručně v kuličce Kdybychom byli plejtváci a ze zad frkali pořád stejnou repliku Kdybychom netřídili a vyhazovali slova Kdybychom je málokdy chytali Kdyby „on: - “, „ona: - “, „on: - “, „ona: - “ Kdyby se on a ona zapojovali jen na chvíli Kdyby se lidé vylidnili Kdyby bylo zítra moudřejší včera
Bylo by teď |
|||
|
|||
|
|||
Život mi jde k duhu
Začla jsem psát vlastní příběhy
plné života, občas i něhy,
plné radosti - se smutkem tančí v kruhu,
plné deště, co nám nepřináší duhu,
plné srdcí, co se zapomněly po cestě,
plné šílenství - klaun v pruhované vestě,
plné naděje a plné utopie,
plné extatické agonie.
(Zkrátka, život mi je k duhu.)
Byly tam doteky a v nich občas i tíseň,
všechno verše, jedna nekonečná píseň.
Přišli cizinci, co tak blízcí mi byli.
Dotkni se jich, dokud máš dost síly.
Ať vrátí se k nám, navždy setrvají,
vždyť sami ví, že slunce v tvářích mají.
Slyším smích a spoustu veselosti,
přesto pořád uniká nám štěstí,
životní klid, krásná harmonie,
všechno jedna extatická agonie.
Jak přes tebe jednou život přeteče,
nezastavuj, chyť ho! Ať neuteče.
Pokračuj pořád dál, ať nesejdeš z cesty,
průvodcem tvým navždy budiž štěstí.
|
|||
Děvka jedna! Sedím bez hnutí a čekám na Inspiraci.
Ta mrcha odchází, kdy chce, kdy chce se taky vrací.
Vítám ji zpět, děvku jednu prodejnou,
stala se mou tajnou láskou veřejnou.
Čekala jsem na tebe po čtyři dlouhé noci.
Víš ty vůbec, nevděčnice, jaký je to pocit?
No nepovídej, nepovídej, hostil tě pan Pratchett?
A já nad prázdným papírem si klidně můžu brečet!
věnováno A.
|
|||
12.11.2013
Svoboda...blablabla...dada dada dada...", četli jsme ve škole manifest dadaismu. Seděla s očima zavřenýma a pomalu se pohupovala tam a zpátky do rytmu slov, která skrz ni proudila jako živá voda, jako vodopád světla, které z ní beztak vyzařovalo po celý čas až donekonečna. Pak oči pomalu otevřela a zeširoka se usmála s vědomím věků. Ruce se jí nepatrně třásly - ne tak, jako když je vám zima a klepete se, spíš jako když postupně upadáte do transu a najednou cítíte tu energii, co proudí celým vaším tělem. Konečky prstů jí vibrovaly a rozechvívaly vzduch okolo jejích dlaní. Celý svět se chvěl. Horními zuby si přejela přes dolní ret a pronesla věcně: ,,Dnes budu žít." A oči se jí zaleskly a prsty mimoděčně pohladily lakované dřevo lavice. Hořela.
(lehký tvůrčí orgasmus) |
|||
12.11.2013
Šli za Věštkyní. Byla velice velice stará, moudrá a uznávaná. Její vědění bylo tak rozsáhlé, že tlumočila lidem poselství bohú. Vytáhli si poznámkové bločky:
,,Ó, Veleuctívaná, co máme udělat, abychom zachránili svět?''
Věštkyně se zahleděla v dál a pravila: ,, Létající škrpály nejlíp oheň podpálí!''
Překvapeně na sebe pohlédli; věděli, že Madamme hovoří zásadně v alegoriích, ale tohle bylo i přesto poněkud komplikovanější, než očekávali. Co když ale ti ostatní chápou a On sám bude vypadat jako blázen? Honem se zase začali tvářit moudře a povzneseně:
,,Ó, Převeliká, múžeš to prosím trochu upřesnit?''
- ,,Ptala jsem se čuvače, zda-li kouří papuče.'', zněla odpověď.
,,Aha.'', zatvářili se, jako by vše pochopili: ,,Děkujeme, ó, Matko Pravd, múžeš nám ještě říci, jaké bude zítra počasí?''
- ,,Rafan rafnul rafana, leč nebyla to šikana.''
- ,,Ahá ahá, zajímavé. A myslíš že se ochladí až za dlouho?''
- ,,Jablko nepadá daleko od slona,
neb byla by to pro něj úhona.
To ovšem neplatí v ostatním časoprostoru,
kde sloni i jablka padají pospolu.''
- ,,Tak to je skvělá zpráva. A mohla bys nám ještě objasnit podstatu bytí, když už jsme tady?''
- ,,Přijde vana, prudký sráz,
mroži se pod zem hrabou zas.''
- ,,Děkujeme. Teď už je vše naprosto jasné.''
,,Páni, to bylo opravdu...zajímavé.''
- ,,Ano, velmi...vyčerpávající.''
- ,,Interesantní...''
- ,,Neotřelé...''
- ,,Delikátní...''
- ,,Postmoderní...''
- ,,Popkulturní...''
- Non-konformní...''
- ,,Metafyzické...''
- ,,Anterográdní...''
- ,,Acidobazické...''
- ,,Atomické...''
- ,,Tautologické...''
- ,,Ontologické...''
- ,,Antologické...''
- ,,Agramatické...''
- ,,Grandiózní...''
- ,,Rigorózní...''
- ,,Majestátní...''
- ,,Majoritní...''
- ,,Monologické...''
- ,,Monofonní...''
- ,,Monotónní...''
- ,,Monogamní...''
- ,,Prokrastinační...''
- ,,Prohibiční...''
- ,,Prostetické...''
- ,,Protetické...''
- ,,Kakofonické...''
- ,,Utopické...''
- ,,Atopické...''
- ,,Ordinérní...''
- ,,Homeostatické...''
- ,,Homogenní...''
- ,,Perinatální...''
- ,,Ortodoxní...''
- ,,Grafomanické...''
- ,,Lymfatické...''
- ,,Asimilační...''
- ,,Autonomní...''
- ,,Patické...''
- ,,Apatické...''
- ,,Hepatitické...''
- ,,ŘEPAtitické...!''
- ,,Přesně tak!''
- ,,Moje slova!''
A všichni byli rádi, že se před těmi ostatními neprojevili jako naprostí blbci a nevzdělanci a řekli si, že příště, než někam takhle půjdou, si musí nejdříve zakouřit zakázané býlí.
V tu samou chvíli Věštkyně potáhla z dýmky a pomyslela si: ,, Zas další blbové! Kdy už to někomu konečně dojde?''
A pak ještě: ,, Nechceš - li topit se v rybníku, nauč se pít vodu z dětsníku!'' |
|||
Pohádkové bytosti se opět objeví Strhneme-li závoj strachu V mlze majestát korun jeleních A z klenby lesa wahoo wahoo
Praskot ohně a dým z úst Nahé ženy bez ostudí Středem víry: nechat to růst Šero váhu světla s temnem drží
|
|||
Zapadlo světlo za čtverec domu. Je vůbec říkat to komu?
Koupím si dveře, namaluju namodro, prásknu s nimi nadobro.
Koupím si šátek, zavážu oči, prý obraz skončí.
Koupím si cukr, osladím žíly, aspoň na chvíli.
Koupím si batoh s motivem pomněnky, dám do něj myšlenky.
Koupím si boty, roztančím nohy, život bez bot je totiž strohý.
S hudbou v uších, s hudbou v hlavě, cítím se hravě.
Aniž bych věděla, co je to haiku, oblékám krajku.
Aniž bych věděla, co je to podstata, oblékám kaťata. |
|||
No tak mi pomož Nech mě proplout mezi mraky Nech mě nadechnout Již jsem ochutnal pozemské statky Nové formy nejsou mou potravou
Chyť mě za ruce, které k nebi vzpínám Přenes mé zjevení do nefyzických sfér Prosím, dej mi sílu, ať nevzdávám se vědomí Nechci být věčný Ahasver Pozdvihni duši toulavou |
|||
Je to oblé jako dráha fotonu Je to rovné jako výplň kartonu Zacuchaná slova, chrčáky Zatahaný dovnitř za páky Okované botky do řeky na zkoušku Okem zvědavým pozoruje rez, Která nikdy nespí. Nebezpečí úrazu: JEZ! Zalezeme si do spacáku a ten spacák obalíme strouhankou snů Jako sloni, sloni, ta zvířata se chladí ověvem uší A pes, ten jazykem mouchy plaší Žvýkáním snadno prosadíš své vykání Oni kanicové ty káňata vůbec nevnímají Dokud se jim nepřijedou vysmát V ponorkách na ně pak čuměj Káňata za oroseným sklem S obydleným šnorchlem. V čepicích s drápamy neoprenového sokolníka Vzhůru nohami Mokrá kočka, tak ta je také velmi směšná Jak sezmenší její tygrovitost na miminum. A tam si Hrabal pod pařezem pivo lízal Jak to popsat… Je to oblé jako dráha fotonu
Je to rovné jako etalon času |
|||
Bratři a sestry, je tu věk, kdy vesmírné síly, planety, všechny bytosti a celé společenstvo svatých i náš Pán spojují své síly a odnímají iluze z očí pokolení lidí. Dnes je doba v očekávání dobra. Právě tak, jako nás bavilo dříve rošťáctví a toliko temná zkušenost světa, dnes jsou dveře otevřeny zlatému věku. Kdo zaseje dobro, desetkrát tolik sklidí, či snad desetkrát deset desetkrát. Buďte šťastní. Když k vám přijdou a budou vám brát energii pro své pekelné podniky, řekněte jim: Dám vám najíst ze svého, protože náš Pán zve ke stolu každého a host do domu Bůh do domu. Napij se tedy z kalichu mého. Moudrý prozře a ten bez srdce bude sklizen až přijdou žně. Když k vám přijdou výběrčí daní a lichváři, dejte jim také a upokojte se ve svém srdci, protože náš nebeský Otec to tak nenechá. Přijdou ti, kdo vesmírným pluhem přeorají společenské zřízení a půdu zůrodní. Dění pod sluncem je jako vlny na břehu moře, pěna praská a voda se vrací. Zrušme zákony pozemské, otevřeme srdce a poslouchejme zákony nebeské. Dokonce světlonoš, zdá se, je vysrancem božím, byť si myslí, že on je ten oheň. Neboť je jen jedno nejvyšší. Nehledejte moudrost v knihách. Vždyť pohleďte, kolik vzdělanců tápe v mlhách. Hledejte pravdu ve svém srdci, jako prosťáček v horách. Jsou obchody, kdy za těžké peníze dostaneš chléb ale i starost, pak špatně se polyká, a v krku sousto usychá. Dobré obchody jsou však ty, kdy dostanou obě strany víc než dávají. Obchoduješ li, vždy dej něco navrch, je to pak předávání, ne obcházení. Cílem není být bohatý statkem, ale duchem. Radost z radosti je sama dobrou cenou. Není to potom už obchod, ale předávání. Je takové předávání, kdy obě strany dostanou víc než dávají. Moudrý ví, že je tomu tak. Štěstí je to, co náš Pán dává navrch. Jestliže druhá strana hraje falešně, neznepokojuj se, to co ztratíš, získáš jinde, a takový falešník časem pozná svoji samotu.
Poslouchejte krále, kteří jsou mezi vámi, a ne pohonky s očima zaslepenýma. Vždyť ruce dělají to, co říká hlava, a činí jim to radost. |
|||
rubrika: Porno komix
Sedíme s kámošema v hospodě, pijeme pivko a pak přišla řeč na ty věci, na prcačky. Tak sem si vzal slovo a povidám jim o tom mym zážitku, o tom mym hentaj zážitku, což je samozřejmě nejvíc, protože je to fak hustý:
„Potkal jsem ji na rohu ulice, opřenou o zeď, kterak čekala na klienty. Byla oblečená do prasáckých kalhotek, do prasácké sukně a do huňaté kožené bundy, zpod níž vykukovalo bílé tričko. Zepředu tedy vypadala celkem nomálně, ovšem prasácké složky jejího outfitu spočívaly v tom, že neměly zadek. Byla tedy zezadu nahá a čouhala jí prdel.
To mě po těžkym dni v rachotě dojalo a navnadilo, a protože sám jsem prasák a její ksichtík i postava rýsující se přez hadříky se mi celkem zamlouvala, došel jsem k ní, rozhodnut, že ji zkusim sbalit. Oslovil jsem ji tedy, co že jako dělá. Ona na to, že je úřednice a že šoustá za prachy. To se mi celkem líbilo, protože mě zrovna v prkenici pálili tři litříky, který jsem si dneska vydělal; střelil jsem nějaký zboží ze skladu, kde jezdim na ještěrce. Tak jsem jí řek, že bych ho chtěl přeblafnout, co že by za to chtěla. Ona na to, že tohle dělá za lízání. Tak sem jí řek, že to se mi líbí, kdyby se nechala i vojet. Ona na to že vojet se nechá jedině po lízání a za vojetí. Že mě ovšem budou stát dva litry kolky na potvrzení a za litr se musim nechat vyšetřit, což je prej ale formalitka, pže stačí jenom předložit číslo občanky a ona si to vyjede přez bezdrátovej terminál, kterej okamžitě začala vyndavat z kabely. Tak teda jo, diktoval jsem jí z občanky…
Olíznul jsem kolky a ona si je nalepila do lejster, všecko to uklidila do kabely, i s poplatkem za vyšetření a za kolky. Pak zvedla jednu nohu a dala jí na židli, vyndala z kabely navlhčený ovoněný papírový ubrousky a přetřela si jí. Já jsem mezitím otevřel flašku vína a nabídnul jí. Ona že f práci nepije. Já zase sám nepiju víno, tak jsem si otevřel pivo, abych se trošku uvolnil, aby se mi vůbec postavil. No, řek sem jí, ať si klidně lehne a poplácal jsem jakoby nic na kanape a nenápadně shodil špinavý trenky a ponožky ke zdi. Lehla si teda a zvedla předek sukně i kalhotek. Jako, přesně jako z filmu, teda hustě přirozeně, si roztáhla pysky, až jí vylezly zuby a zaklonila hlavu. Tak jsem si klek a začal jsem jí jet jazykem od lejtka až tam, jakože předehra. Ona na to: „Na to se vyser, stejně tě to nebaví!“ Úúú. Tak sem se na to vyprd a šel na lízání, trošku jí smrděla, ale pivko už mi lezlo do hlavy, tak jsem překonal ten hnus zezačátku, než jsem se prolízal k čerstvýmu. Pak už to šlo.
Po asi čtvrt hodině sme si to vyměnili, protože uš jí prej bolej panty a vysychaj zuby. Kouřila mi ho , hrozně profesionálně u toho mlaskala a tahala mě za kouličky a strkala mi malíček do prdelky. Celkem to ušlo, akorát u toho nemusela občas krkat. Pak jsme si zašukali. Hezky jí skákaly kozičky! Kundička, análek, Kundička, análek, pusinka, análek, kundička, pusinka…Vycákal jsem se jí na kozičky hezky… a na pusinku samozřejmě taky.
Rozvalil jsem se na kanapi, unavenej. Ona už byla zahalená, akorát to měla otočený dozadu, a šla ke stolu. Pak si dala jednu nohu na židli, vyndala z kabely navlhčený ovoněný papírový ubrousky a přetřela si ji. Pak šla ty špinavý ubrousky hodit do koše. Otočila si spodky dopředu. Pak otevřela dveře, řekla nashle: „Nashle.“ A pak už jsem viděl jenom její prdel, jak se zaleskla, než zavřela dveře.“
No a todleto je teda ten jeho zážitek, hustej, co? Boreček ne, co? Asi špatenka. A celý kreslený je to. Celý.
pozn.: Při čtení doporučuji k poslechuj nějaký kvalitní majnstrýmový robotizovaný popík, např. Lana Del Rey (mimochodem fuck hustá)
|
|||
Jak často ti někdo říká, |
|||
Ano, Vážení přátělé, zatímco čtete tento text, dáváte s největší pravděpodobností o sobě vědět celou řadu informací. Zařízení, které stojí před Vámi, je až příliš také ve Vás. Je to důmyslný prostředek k fízlování lidí. Vidí kolikrát týdně se díváte na porno, kolikrát denně čtete zprávy, kolikrát měsíčně chodítě na Blázny… Vaše denní činost je sledována víc, než si myslíte. Pozorují, na co se díváte, co máte rádi, co byste chtěli, zároveň však Vás přesvědčují, že něco potřebujete ale také co to bude (nepotřebujete nic, vše si můžete vytvořit sami)… Vaše chování je pro ně jako stezka divoké zvěře pro lovce v pralese. Zanecháváte spoustu stop a teplého trusu. Ba co víc, dokonale kamuflovaná sledovačka způsobuje, že množství stop je větší, než by bylo v případě tušení napadení. Je to dokonalá past. Ano, jste sledováni. Totalita byla upgradeovaná na verzi minimálně dva nula. To že se právě teď necítíte ohroženi, je jenom iluze, stopaři matrixu právě v tuto chvíli pracují na tom, aby ještě lépe pochopili chování zvěře (chápej lidí). Je to past, která je oběti nasazována pozvolna, tak jako se ochočuje divoké zvíře. Pro Vaši svobodu je to ovšem fatální, neboť smrt nepřichází náhle s tušením její přítomnosti, smrt jakoby nemůže přijít, ačkoliv je nenápadně na Vaše tělo napojováno tisíce jehliček, které se Vám zařezávají až do morku kostí. Jste sledováni téměř neustále, v hitlermarketech, na ulici, a právě teď i doma… Je fatální chybou domnívat se, že tomu tak není, právě tak, jako je fatální chybou si myslet, že jsem paranoidní, ale to všechno vem čert, proti tomu, že děláte tu chybu, že jim věříte, že to, v čem žijete, je to jediné, v čem se dá žít. Stvoření bylo vytvořeno pro volnou existenci. Jste napadeni programem, který Vám od dětství vštěpují, je to ohlávka i opratě a ten, kdo na Vás sedí, není nikdo jiný, než Ďábel sám. A to co většinu času zažíváte, až na nepatrné chvilky volné pastvy, která slouží pouze k tomu, abyste mu nechcípli tak rychle, je skutečné peklo. Je to matrix. Je tu jedna naděje a to ta, že budete stopovat sami sebe a postupně oddělíte jehličky a udidla od svojí duše. Je k tomu třeba odvaha a vytrvalost a nezměrná touha pochopit dění pod sluncem, touha po skutečné svobodě a dobru, ke kterému bylo Stvoření původně vytvořeno. Neexistují utopie, to, že existují, je nám pouze vštěpováno za účelem oslepení a utišení. To, že je něco utopie, je vlastně věta, program, který Vás má odradit od toho, snažit se bojovat se stroji, s humanoidy. S těmi, kteří vypadají jako lidé, ale kteří jimi nejsou. Napadením programem se ovšem člověk může stát humanoidem. Blíží se doba skutečného pochopení této pasti, toto pochopení ovšem bude opět, tak jako vždy v minulosti, vykoupeno utrpením, odmítáním, sváděním z cesty a jakoukoliv snahou o oddělení bojovníků od kmene, neboť cílem je oddělení chápajícího jedince od stádečka, pro snadnější zpracování či případnou likvidaci. Oni totiž vědí, že v mnohosti je síla; stejnou sílu, jako má zlo, má i dobro, dobro je však izolováno na samostatné jednotky, to je jejich hlavní zbraní. Jedinec, který začíná chápat, je nebezpečný. Jedinec, který pochopil, je velmi nebezpečný… je rušivý, neslušný, podivín, nenormální, je to blázen, a kde co jiného. Lidé, jste svobodní, můžete chodit nazí. Nemusíte chodit do práce, nemusíte platit daně, nemusíte se bavit s u-řádem (u, jako udidla?), nemusíte umírat ani trápit se. Od počátku je Vám odpuštěno, nemusíte se bát se ohlédnout. Ego a další subjá, jako ochranný program je holý nesmysl, je to výplod strojů. Neexistuje chyba, kromě té být v pasti… Nechť Vás provází síla na Vaší cestě. Toto je válka, ne až potom, ani ne v minulosti, ale TEĎ.
|
|||
V neviditelném ohni cizího dne, uvnitř neviditelného pokoje kamenného domu, lepena postelí na strop. Ve tmě na slunci neviditelná. S neviditelnými problémy, uprostřed nářku a kokrhání. Ve viditelných problémech jiných. Svatba a shon a nezapomenout se najíst. Každých dvacet tři minut. Žádná veselka. Ani nešikovně ubalená cigareta zapálená neviditelným ohněm, Ani cukr v žilách neviditelného pokoje, Ani vařená šlehačka ani škvařený špek není neviditelný. Brada se poskládala natřikrát a čeká, až jí někdo zabalí. Ani zapálená cigareta neusnadní nádech. |
|||
Bez cíle. Bez přání Bez přání na přání Bez chuti i nechuti Dole bez Bez vzdechu Bez sebe Beze slov. Stop |
|||
Z přetržený šňůry se sypou korále Některý věci jsou léta neměnný Rozpraskaná hlína volá po vláze Její oči jiskru neztratily Vlasy se obarvily moudrostí let Věci vetešnický Co vy mně budete vyprávět?!
Mysli si zátiší. Na pozadí stáří na popředí pozadí mladí Vprostřed jakoby něco schází Nikoliv. Je tu harampádí. Věci cestující časem, poslané myšlenky. Vítejte v kurzu telepatie paní Zdenky. ruce na spánky teď to bude trochu funky. Kožené náramky, bronzové sošky a činky šminky od pramaminky pro mladé fenky Ženská moudrost se šíří bez použití slova. Mistryně Joda bude předcvičovat.
|
|||
Mládí se těší dobrému zdraví
Nový svět pohání ten starý
i když kdo ví
Stáří zná mravy
a možná, že
starý svět pohání ten nový!
Kdo ví?
Nová zeměkoule kodrcá v žebřiňáku
Neví.
Nezažila válku.
|
|||
Na ulici bez ustání něco houká stupňuje se to… …ten pískot rve uši, protrhává blánu otupělosti – jeden by z toho zvracel, jeden dneska před Koh I Noorem zvracel; nestojím o společnost, vříská si to dál někde ve Vršovicích; lampy jak přistávací dráha pro sobotní ráno, cigareta mezi prsty, ošklivý pes venčí agresivní paní ve vytahaných teplácích… Ticho! Vplížilo se a zabilo veškerý zvuk.
|
|||
|
|||
Teď zrovna ona vypadá jak obraz, i když se její hlas nese nádvořím. Je úplná a celá, sebou si jistá, patřící na toto místo, v tento čas, s kašnou za sebou a s celým dlouhým životem před sebou. |
|||
|
|||
Přistihl jsem se, že odsuzuji člověka podle jeho jednání a chování. A přitom člověk přece není to, co dělá, co je navenek,jak se chová… chování je jen jedna část osobnosti. Komunikace je vázaná na slova. Nedokonalá. Nejsem ani ten, kdo myslí. Mé já je přeci mimo mozek.-já nejsem totéž co můj mozek. Já nejsem svůj mozek. Mozek je nástroj. Mysl jej používá, ale sama je jen nástrojem našeho já. Jsem , i když nejsem při vědomí. – tj. nejsem má mysl. (nejsem vědomí). Je si tělo vědomo? Ano. Samo sebe. Svého žití. Každá živoucí buňka je vědomá. Vše živé je radostné. Už od základu. To jen mysl je nešťastná. Nejsem svá mysl – můžu si určit, o čem přemýšlet, můžu jí poručit. Mysl je nástroj. Je tedy stejné a stejně snadné nemyslet na nic? Namítnete, že mysl si dělá co chce, ale třeba toho schopna je. Až bude zkrocena vůlí. Protože skutečnost, že to (zatím) neumíme, neznamená, že o není možné! –tak jako jsme ještě pro samé povinnosti nepřišli na to, že dokážeme létat. Tak co je to to já? To nejsou ani vzpomínky, ani znalosti, ani morální zásady. Takže je to prázdná forma? Kadlub? Takže jsou třeba všechna já stejná – myslím látku.. takže třeba na začátku je duše, která má potenciál jednat v daný okamžik /a v každý okamžik/ kladně či záporně – ovšem bude plnit dobrem. Ale kdo jsme a jací jsme je přeci rozdíl. Kdo jsme – lidé – člověk (univerzální duše). A jací jsme – dobří/zlí. Je prostor sám o sobě hmotný?? Prostor můžeme zaplnit hmotou, to ano. Má prostor tvar? Nebo je prostor prostě jen jakousi „možností“? Je vesmír něco, co je v prostoru? Nebo prostor sám o sobě? |
|||
Přišla pomalu a ladně až těsně ke mně jako krotká šelma. Měkce na mne pohlédla s příslibem v kaštanových očích. A já O KROK USTOUPIL. Skoro cynicky se zasmála a zbortila mou Babylónskou věž jako příboj. Visuté zahrady mé duše zakolísaly a klesly v peklo. Tam shořela nejkrásnější květina-naděje. Shořel i strom života. Od té doby bloudím šedivými dny a nevidím světlo. Černý oheň dodoutnává v popelu mého srdce. Roztrhané cáry rozumu. Město hyzdí má přítomnost. Jsem jizva na pijácké tváři bezzubé ulice s prchlivými duchy bývalých obyvatel. Roleta krámku provaznického skřípavě kleje. Někdo se krhaně zasmál. Rozdrtil v ústech balvan síry. Vybírám si pěkný konopný provaz. Odmotávám pěkný kus. A hle — na konci je spletena smčka! Spletl jsem se? Vyděsil? Ne! Ó hrůzo! Prchám!!! Pryč z hlavy! Zahodit vědomí, omdlít! A tak jdu za ní. Jenže nějak jsme se minuli v čase. Už je to prč, není návratu. Už si není co říct. Musím vynalézt stroj času a pozměnit jediné slovo. Vrátit se do noci, kdy hořela v mém objetí. A tentokrát už se nebát. Chtěl jsem ji až moc. Bál jsem se, abych všechno nepohřbil, a tak si vykopal vlastní šibenici a podkopnul víko rakve a zhoupl se ze skály do propasti na nitce zoufalství. A? Nic. Jen krkavci ohlodávají mé kosti. A mí mrtvolní žitelé se chechtotem drbají mezi prsty u mých nohou.. mají pravdu. Jsem zhovadile! Marnost! Slova, lidé, proto se ničím? Marnost kolkolem MARNOST SE UHNÍZDILA V MÝCH VYPOUKLÝCH OČÍCH. Pukla v srdci. |
|||
Vlny ve vlasech svázané a bité. Srdce moje nikdo nespoutá. Smysly vínem trochu neklidné a tiché. A city zahnané někam do kouta.
Živá voda červená se někde v žilách. Sukýnka skládaná, trochu moc krátká. Špatná jsem bývala, špatně jsem žila.
Ošklivá stařena v barevných látkách. |
|||
Rozplynul se. Všichni se rozplynuli. Jsou z nich jen barvy. Pocity barev. Mám z tebe takový zelený pocit. Andělská jemná temně modrá ... a rudá Cestičky rudé po košili se rozplynuly. Vždycky to skončí u Anděla to je v pořádku. Rozplynul se. Ve vůni rozmarýnu moje prázdná hlava stisknuté zuby a oči jako němá výčitka ten zemitý pocit tráva, hlína, sláma, to všechno tu mám ve vlasech rozplynul se. |
|||
Slyším tvůj hlas v mobilu Slyším vyzvánění tvého mobilu, ještě než tě uvidím Rozléhá se to tu všechno Ve dvousekundových intervalech Pochopení pravdy Píši (a nevidím) Slyším tvůj vlak Přátelsky bliká světlo na přejezdu Pár hodin po setmění Tma nás vezme a do rána nás nevydá. |
|||
Kdybych si skutečně vzpomněl na to, co jsem již jednou ochutnal
Nemusel bych se sem znovu vracet
Ale to já ne, vracím se stále znovu na svět
Abych tančil s pastýřkami
Abych ochutnal vzrušení ze zhouby, abych záhy znovu nalezl svůj opuštěný střed
A ty se boj, kdo, pomatenče, pobíháš okrajem kruhu
Boj se ty, kdo ničíš mé dílo, toho poznání
Spojím tě se mnou, abys ucítil tu odvěkou likvidaci
Budeš to pak ty, kdo si uřezává údy
Než tě osvobodím nasátím do víru nových vtělení, zapomněním
Stanu se koněm a zařehtám vám
Wiki: Termín avatár pochází z hinduismu – v sanskrtu toto slovo znamená sestup a přeneseně vtělení (inkarnaci) – obvykle božské bytosti do fyzického těla za zvláštním účelem. Nejčastěji je spojován s vtělováním boha Višnua. Ke vtělení nemusí dojít jen při narození, nýbrž i v průběhu života, když se někdo na vtělení připravuje. V tom případě se pak vtělí komplex vlastností, připisovaných té které božské inteligenci. Všechny Višnuovy avatary měly za úkol nějakým způsobem spasit svět. Jeho osmým vtělením byl Krišna, který je vždy zobrazován jako šmolkově modrý mládeneček. Ten se mohl proměňovat do mnoha podob a současně tančit s pastýřkami, které jeho zmnoženost ani nepostřehly. Jeho lidské a božské působení prochází proměnami – v dětství je popisován jako rošťák, v mládí jako proutník, jehož vířivá hbitost v tanci s pastýřkami byla pověstná. Ve stáří pak působil jako filozof. Devátým Višnuovým avatarem byl Buddha. Dálší indície: http://cs.wikipedia.org/wiki/Vi%C5%A1nu
|
|||
Lidská blbost kvete. Co bude, až doroste a vydá plody! |
|||
S balvany v břiše jako vlk kolem Karkulky. Tlačím žaludek o jícen. Chuť mleté papriky s krávou v pivních bublinkách vyletí nahoru do pusy, a pak dám pusu na zpocenou tvář. Plnou pusu trusu, slovního. Jiní. Já? Poplácat vnitřní dítě po zádíčkách, aby si odříhlo, a já taky. Poplácat dítě po zádíčkách, abych si odříhla. A dítě taky. |
|||
Ty jediný to víš.
|
|||
⇡nahoru⇡ ➜ říjen 2013 V případě, že budete chtít některé ze zde uveřejněných děl použít v nacistickém pornofilmu, Blázni.cz si vyhrazují právo na jednu kopii. |